1. Nama Pertandingan : Pertandingan Mencipta Kapal Terbang
2. Peringkat Pertandingan : Peringkat Sekolah
3. Tarikh Pertandingan : 23 Jun 2009
4. Tempat : 4 UPM
5. a) Bilangan Guru (Sesi Pagi) :
2 Orang - Cik Aishah, Pn Juriah Bt Jais, Cik Kavitha A/P Dayalan (Cuti Sakit)
b) Bilangan Pelajar (Sesi Pagi) : 22 Orang
1. Malini A/P Boopathy – 2WUM
2.Thevarani A/P Ramakrishnan- 3USM
3.Kausalya A/P Arunaselam- 4UIAM
4.Koe Shi Lei – 6AUTM
5.Letchumi A/P Kaniasan 2WUSM
6.Sivaranjani A/P Kunalan-3UPM
7.Tan Zhen Yi – 6AUSM
8.Yeng Min Yi – 6AUSM
9.Maiyhurri A/P Gunasekaran – 5UM
10.Umaranee – 4UTM
11.Yosheeni A/P Santrasegar – 4UIAM
12.Tan Kai Xuan – 6AUTM
13.Chai You Xia - 6AUSM
14.Choong Zen Wen -2WUM
15.Vikneswari – 4USM
16. Siti Aishah Bt Salleh- 5UM
17. Yeng Xin Yi – 4UM
18. Chan Zi Yun- 4UM
19. R. Premala-4UM
20.Nor Afidah – 4UM
21.Praveena A/P Mohan – 4 UPM
22.Kuganeswari A/P Balakrishnan- 3USM
6. Perbelanjaan : Tiada (Peralatan untuk menghias barang buangan dibawa sendiri oleh Pelajar seperti surat khabar, warna, kertas warna dan sebagainya.
7. Keputusan :
a) Sesi Pagi
Johan :
Siti Aishah Bt Salleh- 5UM
Choong Zen Wen -2WUM
Kuganeswari A/P Balakrishnan- 3USM
Thevarani A/P Ramakrishnan- 3USM
Sivaranjani A/P Kunalan-3UPM
Naib Johan :
Chai You Xia - 6AUSM
Tan Kai Xuan – 6AUTM
Tan Zhen Yi – 6AUSM
Yeng Min Yi – 6AUSM
Koe Shi Lei – 6AUTM
Yeng Xin Yi – 4UM
Ketiga:
Chan Zi Yun- 4UM
R. Premala-4UM
Nor Afidah – 4UM
Yosheeni A/P Santrasegar – 4UIAM
Kausalya A/P Arunaselam- 4UIAM
Maiyhurri A/P Gunasekaran – 5UM
Keempat :
Umaranee – 4UTM
Vikneswari – 4USM
Praveena A/P Mohan – 4 UPM
Letchumi A/P Kaniasan 2WUSM
Malini A/P Boopathy – 2WUM
8. Penambahbaikan :
a) Pelajar harus bersedia lengkap apabila sesuatu pertandingan dijalankan.
b)Didapati ada pelajar yang tidak membawa peralatan yang lengkap untuk mencipta
kapal terbang walaupun memo dikeluarkan awal.
Disediakan oleh
t.t...............................
(KAVITHA A/P DAYALAN)
Ketua Guru Penasihat Pandu Puteri, SMKL
Monday, July 20, 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment