FORMAT LAPORAN PERTANDINGAN / AKTIVITI / PROGRAM
1. NAMA PERTANDINGAN / AKTIVITI / PROGRAM
2. PERINGKAT PERTANDINGAN / AKTIVITI / PROGRAM
3. TARIKH PERTANDINGAN / AKTIVITI / PROGRAM
4. TEMPAT
5. BILANGAN GURU & PELAJAR (SENARAIKAN NAMA PELAJAR / TINGKATAN )
6. PERBELANJAAN
7. KEPUTUSAN / RUMUSAN PERTANDINGAN / AKTIVITI / PROGRAM
8. CATATAN / CADANGAN / PENAMBAHBAIKAN
9. TANDATANGAN PELAPOR
10. JAWATAN PELAPOR
11. LAMPIRAN KOMPOSISI KAUM YANG MENYERTAI PERTANDINGAN / AKTIVITI / PROGRAM TERSEBUT.
Contoh Lampiran :
Nama Program : ___________________________________________________
Ting MELAYU CINA INDIA LAIN-LAIN Jum L Jum P Jum Besar (L/P)
L / P L / P L / P L / P
_______________________________________________________________
1
2
3
4
5
6 RENDAH
6 ATAS
_______________________________________________________________
Jumlah
Besar
_______________________________________________________________
[ Semua laporan perlu dihantar kepada PK KK seminggu selepas program / aktiviti / pertandingan dijalankan dan setiap pelajar yang terlibat perlu diberikan sijil penyertaan]
SEMUA* LAPORAN AKTIVITI / PROGRAM / PERTANDINGAN
PERLU HANTAR KE EMAIL :
pkkk_smklaksamana@yahoo.com
seminggu selepas aktiviti tersebut berlangsung.
* Tidak kira aktiviti itu dianjurkan oleh Unit Kurikulum / HEM / Kokurikulum / Kaunseling dll
Wednesday, March 4, 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
1 comment:
salam...terima kasih cikgu atas perkongsian format laporan aktiviti ini...ianya sangat membantu...
Post a Comment